2013. december 23., hétfő

3.fejezet

"Vivien szemszöge"

Feküdtem az ágyamon mikor megszólalt hirtelen a telefonom. A jelzőn ismeretlen számot jelzett így hát felvettem. Scooter  hívott, hogy bekerültem a táncosok közé. Leraktam a telefont majd őrjöngésbe kezdtem. Egész életemben arra vágytam, hogy kiszabaduljak Magyarországból. És most teljesül el sem hiszem! Soha életemben nem gondoltam volna, hogy nekem valaha is lesz szerencsém az életben.. De sikerült talán most jött el az én időm.. Talán érezni fogom, hogy szeretnek, és hogy valahova tartozom. De hülye vagyok.. Ilyenekről csak egy teljesen szerencsétlen álmodozik. Mondjuk, én úgy érzem magam. Kiürítettem a fejemet, majd  a fürdő felé vettem az irányt. Lezuhanyoztam aztán befeküdtem a meleg ágyamba és elaludtam.

******

Reggel elég korán keltem mivel össze kell pakolnom. Hiszen holnap irány Los Angeles. A ruháimat bepakoltam majd a táncteremhez vettem az irányt. Beléptem a hatalmas terembe és elköszöntem mindenkitől. Egy vastag könnycsepp hullott le arcomról mikor megláttam barátnőm arcát. Rossz volt így látni. Fájt. Kiskorunkban mikor minden ellenem fordult megbeszéltük, hogy együtt fogunk kimenni és Justin Bieber táncosai. Nekem sikerült, de őt itt kell hagynom. És nem akarom. Azt akarom, hogy az egész életem más legyen!  Megpusziltam még egyszer arcát majd kiléptem a barna karcokkal teli ajtón. Haza sétáltam végül bepakoltam a maradék ruháimat és összezártam bőröndömet.

******

Káromkodva nyomtam ki telefonom 3 órás riasztását majd kikeltem meleg ágyamból. Felkaptam a kikészített ruhámat és egy napszemüveget.



A tele pakolt bőröndjeimet elkezdtem lehúzni a lépcsőházban kevés sikerrel, de feljött az értem küldött taxis és segített bepakolni a csomagtartójába. Miután végeztünk a pakolással megköszöntem neki majd felnéztem a lépcsőházra és beültem az autóba. Az éppen elinduló autóvezető taxisra rákiáltok, hogy álljon, meg amit meg is tesz, majd kitépem az ajtaját és a lépcsőházhoz futok. Felrohanok a 2. szintre és becsöngetek. Brittani meglepetten nyit, ajtót majd szó nélkül megölel. Nem értem ezt miért csinálja, de visszaölelem, majd adok egy puszit arcára és megköszönöm, hogy vigyázott rám. Leballagok a lépcsőkön vissza egészen a taxiig. Elindultunk az új életem felé. Várom, már hiszen újra kezdhetek mindent...

*******

12 óra repülő út után végre megérkeztem az angyalok és az álmok városába. Megkaptam csomagjaimat és a kijárat felé vettem az irányt. Ki sétáltam a tömegből ahol lekértem egy taxit és az újdonsült otthonom felé vettem az irányt. 20 perc alatt oda értünk. Kifizettem a sofőrt és a csomagjaimmal a hatalmas kertes ház felé vettem az irányt. Kinyitottam a juharszínű bejárati ajtót majd mikor benéztem szám felvette azt a bizonyos "0" alakot. Felsétáltam az emeletre és az egyik szobát foglaltam el hálószobának. Kipakoltam az összes cuccomat majd körbejártam az egész házat. Ajtó csapódásra lettem figyelmes ezért az első dolgot, ami a kezembe akadt felvettem és a konyha felé vettem az irányt. Egy 30 éveiben járó hölgy állt ott majd mikor meglátott egy hatalmas öleléssel fogadott. Hát nem pont ilyen betörőre számítottam.
- Jó napot asszonyom.. Maga biztosan Justin új barátnője. Én vagyok itt a háziasszony. Vagyis hogyha Mr. Biebernek főzni vagy mosni kell, én azt megcsinálom. - és küldött felém egy kedves mosolyt.
- Jó napot.. Nem vagyok Justin barátnője csak az egyik táncosa. Nem értem hogyha Justinnak kell dolgozni, akkor hogy, hogy itt van?
- Kisasszony ez Justin otthona..
- De hiszen nekem azt mondták, hogy lesz egy külön lakásom.. Ezt nem értem.
- Ne gondolkozón annyit asszonyom inkább élvezze, hogy itt van.
- Kérem szólítson csak Viviennek.
- Rendben kér valamit vacsorára?
- Igen köszönöm szépen - majd felsétáltam a szobámba és letusoltam. Felvettem egy rövidnadrágot és egy trikót majd a konyha felé vettem az irányt. Megettem a Lora által elkészített tojásrántottát. Mivel már 9 órát ütött az óra ezért befeküdtem a hatalmas ágyamba és álomra hajtottam a fejem. Simogatást éreztem karomon ezért a megfordultam és Justinnal találtam magam szembe. 
- Szia, Cica - köszönt egy perverz mosollyal az arcán.
- Te engem ne cicáz semmi közöm hozzád..
- Jó akkor hancúrozunk. - Majd a felsőm alatt kezdett el turkálni. 




5 megjegyzés:

  1. Nagyon joo lett!:D siess a kovivel!:* ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cintia!

      Köszönöm szépen. Valószínű hogy csak ezen a hétvégén hozom az új részt. :)

      Törlés
  2. Nagyon jo lett.Tetszik ,hogy ilyen a Justin.:D mármint értitek:Ddd engedhetné a Vivien..:D:ddd siess.:3♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gréta!

      Köszönöm szépen. :) Örülök hogy tetszik én az a lényeg hogy értem. :) <3

      Törlés
  3. Szia, nagyon jó a blogod. Benne lennél egy cserében ? Ha igen nálam jelezd:)) http://maffia-triangle.blogspot.com/

    VálaszTörlés