2014. február 3., hétfő

5.Fejezet

"Vivien szemszöge"


Nem bírom ezt... Túl sok.. Elég volt.. Vége.. Kiszállok.. Mondtam meg már könnyes szemmel szerelmemnek majd elrohantam tőle.. Elmesélem ezt az egész történetet hogy mi történt összesen ebben az 1 évben. Elkezdet nekem udvarolni a mostani szerelmem. Még mindig mosolygok mikor vissza emlékszek erre a pillanatra. Betört a szobámba majd egy szó nélkül felkapott a hátára és beültettet a kocsiba. Én össze vissza kapálództam a kocsiban mire adott egy csókot és lenyugodtam. Egy gyönyörű étterembe vitt ahol csupa előkelő ember volt. Magamra néztem majd a melegítő gatyámra és a hatalmas pólómra. Elszégyelltem magam és sírva rohantam ki. Utánam jött és elmondta nem érdekli ki mit mond és bementünk. Pár randi után megkérte, hogy legyek a barátnője. A nyakába borulva ordítottam, hogy igen erre ő is elkezdett ordítani, hogy milyen fantasztikus barátnője van. Megismerkedtem a családjával és a testvéreivel. Imádtam őket szinte a saját családomnak tekintettem. Kibékített az igazi családommal. Tisztelt és szerettet.

 Bíztam benne. 


Megcsalt... 


Szét estem...


 Megakartam halni..

 Újra.. 


Kiakart békülni..


 Én is.





 Újra kezdtük. Jobban szerelmes lettem. Elment egy hatalmas turnéra. Nagyon nehéz volt nélküle. Nem táncolhattam mert nem bírta a lábam. Kórházba kerültem de ő azt mondta maradjak erős mert nem tud oda jönni hozzám. Rosszul eset de megértettem. Napokig nem beszéltünk egy szót se egymással. Nagyon hiányzott de már csak 5 nap volt a turné végéig így tartottam magam. Mikor haza jött megcsókoltam és átöleltem. Leszedte karomat testéről majd közölte fáradt.  Össze vesztünk és magamra csaptam a fürdőszoba ajtaját majd bezárkóztam. Azt mondta nagyon sajnálja de nem hittem neki. Akit igazán szeretünk arra mindig van legalább 2 percünk. Neki rám nem volt.


Sose volt..

Hisz mit hittem...


 Hogy szeretne ő pont engem..?..

 Pár nap múlva ment minden de nem beszélgettünk. Rájöttem, hogy ennek a kapcsolatnak nem lesz jövője és múltja sem volt. Szakítottam vele majd ki se jöttem a szobámból. Egész nap sírtam. Ezt ő hallotta de nem csinált ellene semmit. A dühömet alkoholba fojtottam. Ő drogozni kezdett. Lora végig mellettem állt és elvette tőlem az összes alkoholt. Neki már nem tudott segíteni mert elkezdett ordibálni. Megijedtem tőle, és nem csak én. Mindenki más is a környezetében. Tetkókat varratott egyfolytában magára. Már nem önmaga volt. Csak gyötörtük egymást így közöltem vele, hogy haza költözök. Próbált lebeszélni.. Jól eset így tudtam hogy szeret de nem menne ez nekem tovább, és ő is csak kárt tenne magában. Elkel mennem, egy kis időre itt hagyni magam mögött mindent. Össze pakoltam elköszöntem Lorától majd adtam egy utolsó csókot neki és kiléptem a hatalmas ajtón....

 


Sziasztok ezt úgy terveztem hogy a vége mert nincs komment ami nálam egyenlő a szarral. Azt szeretném hogyha azt akarjátok hogy írjak újabb részeket jelezzétek kommentbe mert már tudom mi lenne a következő rész. Ha nem lesz komment akkor nem lesz új rész sem. :( Sajnálom hogy ilyen későn hoztam részt de nem volt sem ihletem sem időm.. 


3 megjegyzés:

  1. nagyoon jóól írsz..írj még! :)

    VálaszTörlés
  2. Neee :( ne hogy abba hadj tehetséges író vagy *.* és a komentek e érdekeljenek nekem sem jönn mindig de én szeretek írni és aki szeret azt nem állíthatja meg semmise :D <3

    VálaszTörlés