2014. február 7., péntek

6. Fejezet

Könnyes szemmel de el kellet mennem onnan. Nem bírtam már vele egy házban. Rosszul eset hogy miattam teszi tönkre magát, de az rosszabb volt, hogy nem jött oda egy második esélyt kérni. Nagyon hiányzik.. El sem tudom mondani mennyire. Mintha egy hatalmas lyuk lenne a szívem helyén...Csak az ürességet érzem magamban. Lassan már egy hete vagyok itthon de még mindig nem megyek ki a lakásból. Úgy érzem ha nincs velem nincs miért élnem. Már vagdostam magam miatta amit megbántam de akkor ez tűnt a legjobb megoldásnak. A tévében csak a rólunk szóló cikkek mennek meg hogy én miattam kezdett el Justin drogozni. Ami teljes mértékben igaz de az eredeti történetet nem tudják és ez zavar. De nem tehetek semmit ez ellen mivel tartozok ennyivel Justinnak hogy ilyeneket nem közlök a sajtóval. Majd ha össze szedtem magam és ő is lenyugszik vissza megyek. Ez nem tudom hogy jó döntés-e de ez még a jövő zenéje. Valahogy érzem a fejemben a mondatokat. De nem az enyémek. Bocsánatot kérnek és sajnálják. Nem értem ezért becsukom a szemem és várom hogy valami megjelenjen. Egy tekert papír közeledik az orromhoz. Nagyot szippantok miközben felszívom a fehér anyagot.. Rosszul esik az orromnak de folytatom.. Hirtelen kipattantak szemeim majd könnyezni kezdek.. Tudom ki az a személy aki ezt csinálja magával.....

"Justin szemszöge"

Miért ment el? Itt hagyott egyedül.. A jövőnket terveztük mikor tönkre ment minden.. Ő alkoholba fojtotta bánatát míg én drogokba.. Lora segített neki amiért nagyon hálás vagyok. Próbált segíteni nekem is de én elkergettem magam mellől. Nem csak őt mindenkit. Oda akartam menni hozzá és megmondani neki hogy sajnálom... Nem tettem meg..  Inkább drogoztam a szobám falai között mintsem a szerelmemmel megbeszéltük volna a dolgokat. 1 hete nincs velem. Nagyon fáj... Megígértem hogy nem leszek szerelmes de megint bele estem ugyan abba a hibába. Hiányzik a mosolya, a nevetése, a kócos haja reggelente, a hisztijei, és legfőképpen Ő....

3 évvel később


Úgy döntöttem hogy most már elég idő telt el és túl léptünk egymáson hiszen Justin már jár bulikba ahol rengeteg pénzt elkölt és rengeteg dalt ír. Igaz hogy nagyjából a fele szakításos dal de akkor is.  Én is rendeztem az életem és barátokat szereztem. A nővérem mindig ott volt mellettem és segített. Annyiszor mondtam neki hogy köszönöm mint amennyi csillag van az égen. Szóval újra össze pakoltam a cuccaimat a bőröndömbe és nővéremmel együtt elindultunk a repülők felé. Kittyvel leültünk az egyik ülésbe és vártuk a repülő indulását. Beraktam a fül hallgatott a fülembe majd elaludtam. Annyira fáradt voltam hogy több mint 12 órát aludtam ezért pont megérkeztünk. Felkeltettem Kittyt hogy leszálltunk majd kiléptem a repülő ajtaján. Megcsapott az az ismerős illat.. Felkaptuk a bőröndjeinket és beültünk egy taxiba. Megmondtam a lakásunk címét majd elindultunk oda.. Mikor oda értünk kifizettük a taxit és elhelyezkedtünk. Kipakoltuk a csomagjainkat és a nagy idő változás miatt lefeküdtünk aludni. Másnap délbe keltem így megettem az ebédemet és felvettem egy egészen csinos szettet mivel ma látogatom meg Justint. 





Sziasztok köszönöm akik kommenteltek :) Remélem tetszik nektek ez a rész is.. :)))


1 megjegyzés: