2014. február 24., hétfő

7.fejezet

Míg a buszon ültem eszembe jutottak az elmúlt három év eseményei. Mikor anya sírva várt a repülőtéren és egy hatalmas csokival köszöntött. Mikor megláttam a híradóba és összeroppantam. Aztán kezdtem vissza térni mégis, nem voltam ugyan olyan. Míg mások buliztak én a szívemben lévő űrt tapasztgattam be. Sokan segítettek de legfőképpen a tánc. Igen tudom nem szabadott volna de mégis hiányzott. Megérkezett a busz azon a címen amin elkezdődött az életem de mégis bezárult. Nem tudom miért jövök ide vissza de érzem hogy mennem kell. Talán az agyam azt szeretné hogy megtudjam az igazi válaszokat amikről nem tudtunk Jussal beszélni. A fekete beton köveken sétálok egészen az ajtóig majd bekopogok.. Lassan de kinyílik az ajtó és Lorát látom amint nagy nyitott szemeivel engem bámul. Köszönés helyet inkább átölelem majd utat engedek könnycseppjeimnek. Hiányzott. Hiányzott hiszen 3 évvel ezelőtt vele beszéltem meg mindent. Olyan mintha a saját anyám lett volna. Sőt ő jobb volt mint egy anya.. Lassan elengedem majd ránézek arcára és látom hogy neki is elmosódott a sminkje amin jót nevettek. Megkérdezem be mehetek-e mire azt mondja most nem alkalmas. Vágok egy értelmetlen fejet és megkérdezem újból. Egy férfi hang kérdezi, hogy mi történt mire szívem hevesebben ver. Meglátott egykori szerelmem majd ledermedt. Nem csak ő volt így én is csak bámultam ő míg egy könnycsepp hullt le arcomon. Azt gyorsan letöröltem mintha misem történt volna. Megkérte Lorát hogy hagyjon egy kicsit magunkra mire legjobb barátnőm elsuhant. Csak néztük egymást. Szavakra nem volt szükségünk, kiolvastuk egymás fájdalmát a szemünkből. Hirtelen megszólalt..
- Miért jöttél vissza?
- Hiányoztál..
- Miért jöttél?
- Válaszokért..
- Azt akarod tudni, hogy csak a semmiért ott hagytál? Mert azt szerintem te is tudod nagyon jól.
- Mi az, hogy a semmi miatt hagytalak ott? Tudod milyen nehéz volt nélküled??.. Mert szerintem nem!!.. A turné után itt vártalak de te le sem szartál. Biztos találtál nálam egy sokkal jobb nőt és ezért. De tudod mit nem érdekel.!.. Nem is értem miért jöttem ide!..
- Nem!! Te nem tudod milyen nehéz volt életed szerelme nélkül lenned!.. Te voltál az egyetlen akire támaszkodhattam de magamra hagytál..!!
- Soha nem hagytalak volna magadra örökre vártam volna rád..
- Akkor miért mentél el?.. Miért hagytál itt?..
- Mert nem bírtam nézni ahogy szenvedsz és drogozol.. Nagyon jól tudtad, hogy nekem a droggal voltak problémáim és már neked is előttem de te újra elkezdted.. - mondtam miközben a könnyeim viharosan törtek ki belőlem..
- Tudod hogy nem akartalak bántani de ez volt az én menekülési pontom ha már te nem.. - Egy női hang kezdett el kérdezősködni mire Juss nem válaszolt. Értetlenül álltam ott nem értettem ki az. Ekkor bebicegett egy gyönyörű szőkés barna hajú lány aki szintén nem értette hogy én mit keresek itt. Éreztem hogy valami nem stimmel és, hogy nem kellek már neki. Hiszen mit is vártam?.. Azt hittem hogy ide jövök és elmondjuk egymásnak, hogy szeretjük egymást és újból kezdjük az egészet??.. Hahahahah. Jó vicc. Megértem hiszen nem várhat rám élete végéjig és még csak jelentkezni sem jelentkeztem neki. Olyan voltam mint egy élő halott. Tudták, hogy élek de ő nem tudta és már szinte én sem. Emellett a lány mellet elbújhatok a sarokba és sírhatok egész nap. Justin megérdemli a boldogságot és én ezt megadom neki így egy szó nélkül ránéztem meg egyszer utoljára és bezártam előttük az ajtót. Megfordultam és elkezdtem a buszmegálló felé sétálni.

Justin szemszöge

Éppen néztem a tévét mikor Lora legalább 10 perce az ajtóban állt. Gondoltam megnézem ki az. Mikor oda értem az ajtóhoz és megláttam őt. Gyűlölet keletkezett bennem mégis éreztem a pillangót a hasamban. Legalább 3 perce csak egymást néztünk és egy szót sem szóltunk egymáshoz. Mikor Lora elment oda mentem az ajtóhoz és megkérdeztem mit akar... Azt mondta hiányzom neki. A pillangók elkezdtek repülni a hasamban és érezni akartam ajkait enyémen de nem lehet barátnőm van. Válaszokat akart tudni mire elkezdtünk veszekedni. 
Imádom amikor mérges de nem szabadott mutatnom neki mert félek nem bírnám magam leszedni róla.
Bevallotta hogy milyen nehéz volt nélkülem és öröké várt volna rám.  Tudom, hogy rossz volt neki a drogok miatt de nem tehettem mást.. A könnyeit az arcán látni olyan volt mintha a szívembe szúrtak volna egy hatalmas tört majd még meg is forgatták volna. Ariana végzett a fürdéssel és oda jött az ajtóhoz. Vivien mikor meglátta csodálkozott majd szánalmat érzett saját magán. Éppen mondtam volna hogy jöjjön be mikor megfogta a kilincset és előttünk becsukta az ajtót. Ariana még nálunk volt egy kicsit utána elment.. Leültem a kanapéra és kiengedtem a könnyeimet. Miért jött vissza?.. Mire volt ez jó?.. Játszik velem mint egy játékbabának az érzéseivel. Lora leült mellém majd elmondtam neki mi bajom van..
- Justin szeret téged és te is őt. Ez ellen nem tudsz mit tenni. Vagy elfelejted örökre vagy harcolsz érte.. Ez a te választásod....







Sziasztok itt van a 7. rész is remélem tetszett nektek mivel most sok ötletem van ezért valószínű sok részt fogok hozni :))

1 megjegyzés: